Slovenian  English
Vaša košarica je prazna!

Pogoji poslovanja, dostava

Lastnik in upravljalec spletne trgovine www.MaminaMaza.si je:

Podjetje: Ana Bajraktarevič s.p.
Naslov: Dunajska 74, 1000 Ljubljana
Kontaktni podatki: info(v)Mamina-Maza.si
Davčna številka: 75521130
Matična številka: 3394824
IBAN: SI56 0203 2025 7447 849
Poslovna tradicija: 2008
Vpis v registrski organ: AJPES, izpostava Ljubljana, številka 316-02-V01-060644, 17.9.2008
 



1.  NAROČANJE

Izdelke lahko naročite:

- Na spletni strani: http://www.Mamina-Maza.si
- Po elektronski pošti: info(v)Mamina-Maza.si
- Na specialziranih prodajnih mestih

Naročilo se smatra kot veljavna kupoprodajna pogodba in velja za vsako oddano naročilo. Kupec z naročilom potrjuje, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja.

Cene

Vse cene so v evrih in veljajo od 1.10.2014 dalje.
Cene veljajo za dan naročila, za nakup preko spletne trgovine Mamina Maza.
Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila ter do vsebinskih in drugih sprememb. Tekstovne napake so možne in zanje ne prevzemamo odgovornosti.

Izvedba naročila

Za izvedbo vašega naročila potrebujemo naslednje podatke:

Velja za fizične osebe:
- Seznam izbranih izdelkov (naziv in količina)
- Ime in priimek
- Naslov in poštno številko (za dostavo)
- Telefonsko številko (za naključno preverjanje avtentičnosti naročila)
- Elektronski naslov (za povratno potrdilo o oddaji naročila)

Velja za pravne osebe:
- Seznam izbranih izdelkov (naziv in količina)
- Ime in priimek odgovorne osebe za naročanje
- Naslov in poštno številko sedeža podjetja
- Naslov in poštno številko za dostavo (vkolikor se razlikuje od naslova sedeža podjetja)
- Davčno številko podjetja
- Telefonsko številko (za naključno preverjanje avtentičnosti naročila)
- Elektronski naslov (za povratno potrdilo o oddaji naročila)

Varovanje osebnih podatkov

  • Prijava na spletni strani

Spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov (UL RS, št. 98/2004) in zakon o elektronskem poslovanju na trgu (UL RS, št. 96/2009). Vaše podatke bomo uporabili izključno za izvedbo naročil, komunikacijo in informativno gradivo. Za nikakršen namen jih, brez vašega privoljenja, ne bomo posredovali tretjim osebam.

  • E-novičke

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice ponudnik občasno obvešča o novostih na strani, novostih v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da elektronskega naslova uporabnika ne bo zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja e-novic.

Potrdilo o naročilu

Ko je spletno naročilo zaključeno, vam potrdilo o naročilu avtomatsko posredujemo na predloženi elektronski naslov. Po potrditvi elektronskega sporočila naročilo velja za oddano in ima značaj kupoprodajne pogodbe.

Preklic naročila

Kupec ima pravico do odstopa od naročila, brez navedbe razlogov za tovrstno odločitev, vkolikor je odstop podan pisno na sedež podjetja: Ana Bajraktarevič s.p., Dunajska 74, 1000 Ljubljana, in je podan v roku 14 dni od prejema blaga.
Najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od naročila mora kupec podjetju vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini, nespremenjeni embalaži in originalno zapakirano blago s pripadajočim izdanim računom na sedež podjetja: Ana Bajraktarevič s.p., Dunajska 74, 1000 Ljubljana. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo! Na podlagi ugotovljene ustreznosti vrnjenega blaga podjetje kupcu povrne celotno kupnino naročenega blaga na predloženi transakcijski račun ali s poštno nakaznico, najkasneje v roku 30 dni po prejemu vrnjenega blaga. Po želji vam izdelke lahko tudi zamenjamo. Neposredni stroški nastali z vračilom blaga ostajajo na strani kupca.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri kupljenih izdelkih, ki niso več originalno zapakirani, saj taki izdelki zaradi higienskih in zdravstvenih razlogov niso primerni za nadaljno prodajo. Neoriginalno zapakiranih izdelkov v nobenem primeru ne zamenjamo in zanje ne vračamo denarja.

Zavrnitev naročila

Ob ugotovitvi, da naročila pod navedenimi pogoji in razpoložljivimi podatki ni možno izvesti, se le-tega lahko zavrne.
 



2.  PLAČILNI POGOJI

Način plačila

  • Po povzetju, z gotovino

Vrednost paketa, poslanega z odkupnino, plačate ob njegovi dostavi. Obenem poravnate tudi stroške poštnine, pakiranja in provizijo Pošte Slovenije.

  • Po predračunu

Vrednost kupnine ter stroške pakiranja in dostave nakažete na TR podjetja: Si56 0203 2025 7447 849. Kot sklicno številko ali namen plačila navajate številko naročila.

  • Z darilnimi boni/ kuponi

Ob zaključku nakupa vnesete šifro darilnega bona oziroma kupona, ki ga imate. Končni znesek za plačilo se bo znižal za vrednost bona. Darilni bon lahko uporabite pri nakupu kateregakoli izdelka ali skupine izdelkov, pomembno pa je, da darilni bon/ kupon porabite v celoti. Če vaš nakup ne doseže vrednosti bona, ga pri naslednjem nakupu ne boste mogli vnovčiti.

Darilnih bonov ni možno zamenjati za gotovino in so uporabni izključno v spletni trgovini Mamina Maza.
 



3.  DOSTAVA

Rok dobave

Izdelki iz zaloge bodo odpremljeni v istem dnevu oziroma najkasneje v roku 2-7 delovnih dni. Za dobavo izdelkov, ki jih ni mogoče odpremiti v predvidenem roku, vas bomo predhodno obvestili.

Način dostave

  • po pošti

Naročene izdelke vam bo v roku 2-7 delovnih dni v našem imenu dostavila Pošta Slovenije. Če boste ob dostavi odsotni, vas bo paket čakal na pošti 15 dni.

  • osebni prevzem (v pripravi)


Stroški pošiljanja

Stroške pakiranja in dostave nosi kupec in se obračunavajo po fiksni ceni:

  • 3,50 eur za pošiljke v vrednosti do 65,00 eur
  • 0,00 eur za pošiljke v vrednosti nad 65,00 eur

Pri pošiljkah poslanih z odkupnino (izbira plačila "po povzetju") Pošta Slovenije zaračunava provizijo za prenos gotovine v višini 0,98 eur za pošiljke v vrednosti do 96,00 eur oz. 1% vrednosti pošiljke za pakete v vrednosti nad 96,00 eur. Na provizijo prodajalec nima vpliva in jo mora vedno poravnati kupec. Strošku se lahko izognete z izbiro načina plačila po predračunu.

Reklamacije in vračila

V trenutku dostave in obvezno ob prisotnosti pristojne osebe preglejte blago. Morebitne poškodbe naj dostavljavec vnese v zapisnik, saj vse kasnejše reklamacije poškodb blaga dostavna služba upošteva le izjemoma, sami pa za poškodbe med transportom ne odgovarjamo.
 



4. DRUGI POGOJI

Morebitne spore bosta stranki reševali sporazumno. Vkolikor sporazuma ne bi bilo mogoče doseči, bo spore reševalo pristojno sodišče.